FAQ
Mijn bestelling komt niet aan of blijft te lang weg?
Stuur een mailtje naar info@chloorman.be, vergeet zeker niet je ordernummer mee te geven.
We doen er vervolgens alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen.
Wat is jullie retourbeleid?
Is er iets misgegaan in de bestelling of heb je bv een verpakking ontvangen waar schade aan is?
Stuur ons een mailtje en wij doen het nodige.
Zijn de aangeboden producten van topkwaliteit?
Ja, wij zijn dit trouwens ook wettelijk verplicht.
Bij chloorman.be/shop bestel je uitsluitend door de overheid erkende producten, voorzien van de nodige veiligheidsvoorschriften en van de beste kwaliteit.
​
En dit om onze en uw veiligheid te kunnen garanderen.
Je hebt een andere vraag?
Stuur een mailtje naar info@chloorman.be of gebruik ons contactformulier: klik hier
Wij helpen je verder!
Waar leveren jullie?
Momenteel leveren we in een straal van 50km rond Gent, in de volgende (deel)gemeentes: Gent, Mariakerke, Drongen, Wondelgem, Sint-Amandsberg, Oostakker, Desteldonk, Mendonk, Sint-kruis-winkel, Gentbrugge, Ledeberg, Afsnee, Sint-denijs-westrem, Zwijnaarde, Zelzate, Heusden, Destelbergen, Zeveneken, Beervelde, Lochristi, Zaffelare, Melle, Gontrode, Wachtebeke, Bachte-maria-leerne, Gottem, Zeveren, Grammene, Vinkt, Sint-martens-leerne, Deinze, Petegem-aan-de-leie, Wontergem, Astene, Meigem, Nazareth, Eke, Lemberge, Melsen, Merelbeke, Bottelare, Munte, Schelderode, Sint-martens-latem, Deurle, De pinte, Zevergem, Landegem, Nevele, Merendree, Poesele, Vosselare, Hansbeke, Oosterzele, Balegem, Moortsele, Gijzenzele, Landskouter, Scheldewindeke, Zulte, Machelen, Olsene, Aalter, Lotenhulle, Poeke, Bellem, Dikkelvenne, Semmerzake, Gavere, Asper, Baaigem, Vurste, Eeklo, Knesselare, Ursel, Lovendegem, Vinderhoute, Zomergem, Oostwinkel, Ronsele, Evergem, Sleidinge, Kluizen, Ertvelde, Waarschoot, Assenede, Boekhoute, Oosteeklo, Bassevelde, Kaprijke, Lembeke, Sint-Laureins, Sint-Margriete, Sint-Jan-In-Eremo, Waterland-Oudeman, Watervliet, Maldegem, Adegem, Middelburg
Waarom kan ik niet bestellen en krijg ik de foutmelding 'Sorry, onze producten zijn momenteel niet beschikbaar in je regio.'
Omdat we op die manier onze ecologische voetafdruk proberen te beperken en onnodig verre transporten en/of half geladen bestelwagens willen vermijden.
​
Heb je echter een grote bestelling en woon je buiten de straal van 50km? contacteer ons dan voor een offerte op maat.
​